Wednesday, September 17, 2014

ႏိုင္ငံေတာ္ႏွင့္ ကုမၸဏီမ်ားက ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ စီမံကိန္းမ်ား၏ အက်ဳိးအျမတ္မ်ားကို ပြင့္လင္းျမင္သာမႈရွိေစရန္ စိစစ္၊ စစ္ေဆးခံရန္ လိုအပ္ဟု အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္၌ ေဆြးေႏြး





ႏိုင္ငံေတာ္ႏွင့္ ကုမၸဏီမ်ား ပါ၀င္ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈအရ ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ စီမံကိန္းမ်ား၏ အက်ဳိးအျမတ္မ်ားကို ပြင့္လင္းျမင္သာမႈ ရွိေစရန္အတြက္ စိစစ္၊ စစ္ေဆးခံရန္လိုအပ္ေၾကာင္း အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးမ်ဳိးျမင့္က စက္တင္ဘာ ၁၆ ရက္ကျပဳလုပ္သည့္ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ အစည္းအေ၀းတြင္ ေဆြးေႏြးေျပာၾကားသည္။

ဦးမ်ဳိးျမင့္က ႏိုင္ငံေတာ္၏ က႑ေပါင္းစံု ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး စီမံကိန္းမ်ား၊ လုပ္ငန္းမ်ားကို ႏိုင္ငံေတာ္မွ တိုက္႐ိုက္ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ၊ ျပည္တြင္းျပည္ပ ကုမၸဏီမ်ားမွ ပါ၀င္ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈမ်ားျဖင့္ ႏွစ္တို၊ ႏွစ္ရွည္ စီမံကိန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း၊ ယင္းသို႔ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈစီမံကိန္း၊ လုပ္ငန္းမ်ား၊ ဆက္စပ္လုပ္ကိုင္ေနသည့္ လုပ္ငန္းပိုင္း၊ ေငြေၾကး၊ ၾကာျမင့္ခ်ိန္ကာလ၊ ထြက္ေပၚလာမည့္ အက်ိဳးအျမတ္မ်ားကို အေထာက္အထားမ်ားျဖင့္ နည္းလမ္းတက် ေဆာင္ရြက္ရန္လိုအပ္ေၾကာင္း၊ ထို႔အတြက္ ပြင့္လင္းျမင္သာမႈရွိေစေရး စစ္ေဆး၊ စိစစ္ခံၾကရန္လိုအပ္ေၾကာင္း ေဆြးေႏြးသည္။

ၿပီးစီးထားသည့္ စီမံကိန္းမ်ား ဆက္လက္ရွင္သန္ေနေစရန္အတြက္ ျပင္ဆင္ထိန္းသိမ္းစရိတ္ ရန္ပံုေငြေခါင္းစဥ္ေအာက္မွ ေဆာင္ရြက္ရသည့္ သဘာ၀ရွိေၾကာင္း၊ အဆိုပါ ၿပီးစီးထားသည့္ လုပ္ငန္းမ်ားကို ၀န္ႀကီးဌာန (သို႔) လုပ္ငန္းဌာန၏ အစီအမံျဖင့္ ေငြလံုးေငြရင္း အသံုးစရိတ္ ရန္ပံုေငြေခါင္းစဥ္ေအာက္မွ တင္ျပေတာင္းခံသံုးစြဲျခင္းသည္ ဘ႑ာေရးစည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းမ်ားႏွင့္ ေငြစာရင္းနည္းလမ္းက်နျခင္းမရွိေၾကာင္း ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။

“ေဆာင္ရြက္ဆဲစီမံကိန္းေတြအတြက္ ေငြလံုးေငြရင္း အသံုးစရိတ္ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွ က်ခံသံုးစြဲတဲ့အျပင္ ခြင့္ျပဳၿပီး သာမန္အသံုးစရိတ္ ေခါင္းစဥ္ေအာက္ကေန ခြဲေ၀သံုးစြဲေနျခင္းေတြကို ေရွာင္ရွားသင့္ပါတယ္။ လႊတ္ေတာ္ေရးရာ ေကာ္မတီေတြက ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း ေတာင္းခံရန္ပံုေငြေတြကို စိစစ္ခ်ိန္မွာ အခ်ဳိ႕လုပ္ငန္းဌာနမ်ားအေနျဖင့္ အစိုးရအဖြဲ႔၏ ဆံုးျဖတ္ခ်က္၊ ခြင့္ျပဳခ်က္ အေထာက္အထားေတြကို ေတာင္းခံရာတြင္ တင္ျပႏိုင္ျခင္း မရွိၾကတာကို ေတြ႕ရပါတယ္” ဟု ဦးမ်ဳိးျမင့္က ေျပာၾကားသည္။

စီမံကိန္းခန္႔မွန္းေျခစာရင္းမ်ားသည္ စီမံကိန္းစတင္သည္မွ ၿပီးဆံုးခ်ိန္အထိ တည္ၿငိမ္ေနရမည္ဟု မဆိုလိုေၾကာင္း၊ ႏွစ္စဥ္ျဖစ္လာမည့္ ေငြေၾကးေဖာင္းပြမႈႏႈန္း၊ သဘာ၀ေဘးမ်ားေၾကာင့္ စီမံကိန္းတန္ဖိုး ေျပာင္းလဲျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚႏိုင္ေၾကာင္း၊ ေဆာင္ရြက္ဆဲကာလ တစ္ခုအတြင္း ေက်ာ္လြန္ႏိုင္ေၾကာင္း က်ဳိးေၾကာင္းေဖာ္ျပမႈမ်ား ျပဳလုပ္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ မူလလုပ္ငန္းဌာနမ်ားအေနျဖင့္ လက္၀ယ္တြင္ထားရွိကာ စစ္ေဆးစိစစ္မႈ တာ၀န္ယူသည့္ အဖြဲ႔အစည္းမ်ားသို႔ ႏွစ္အတန္ၾကာထိ မတင္ျပသည့္အတြက္ ေစ်းႏႈန္းေျပာင္းလဲမႈ၊ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးထားမႈမ်ား ပ်က္စီးျခင္းေၾကာင့္ ထပ္မံျပင္ဆင္ရသည့္ ကြင္းဆက္မ်ား ျဖစ္ေပၚလာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဦးမ်ဳိးျမင့္က ေျပာၾကားသည္။

ဘ႑ာႏွစ္တိုင္းတြင္ စီမံကိန္းလုပ္ငန္း အေကာင္အထည္ေဖာ္မႈ အစီအစဥ္ႏွင့္ ယင္းအစီအစဥ္ပါ မူလႏွင့္လ်ာထားလုပ္ငန္းထုထည္ ပမာဏမ်ား ေျပာင္းလဲမႈရွိေနေၾကာင္း၊ စီမံကိန္းတန္ဖိုးမ်ားကို မိမိဦးစီးဌာန၊ လုပ္ငန္းဌာန အစီအမံမ်ားျဖင့္ ေျပာင္းလဲတိုးျမႇင့္ၾကျခင္း၊ အခ်ဳိ႕စီမံကိန္းလုပ္ငန္းမ်ားကို ဘ႑ာႏွစ္ တစ္ခုတည္းတြင္ပင္ ယင္းဘ႑ာႏွစ္မတိုင္မီ ေရွ႕ပိုင္းဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ေဖာ္ျပကိန္းဂဏန္းကြဲလြဲမႈ၊ ေတာင္းခံဘ႑ာႏွစ္ မူလခန္႔မွန္းေျခစာရင္းတြင္ ထပ္မံျပဳျပင္ၿပီး စီမံကိန္းခန္႔မွန္းတန္ဖိုး ကိန္းဂဏန္းကြဲလြဲမႈႏွင့္ ဒုတိယအႀကိမ္ျပဳျပင္ၿပီး စီမံကိန္းတန္ဖိုး ထပ္မံကြဲလြဲမႈမ်ားကို ေလ့လာေတြ႔ရွိရေၾကာင္း၊ အဆိုပါကိန္းဂဏန္းမ်ားကို ကနဦးကတည္းက တတိယအဖြဲ႔အစည္းသို႔ ေပးပို႔ထားပါက လုပ္ထံုးလုပ္နည္းႏွင့္ညီညြတ္ၿပီး လုပ္ငန္းဌာန အစီအမံျဖင့္ လြယ္ကူစြာ ျပင္ဆင္ေဆာင္ရြက္ၾကမည္မဟုတ္ဟု ယူဆမိေၾကာင္း ဦးမ်ဳိးျမင့္က အၾကံျပဳခဲ့သည္။

စက္တင္ဘာ ၁၆ ရက္က အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ အစည္းအေ၀းတြင္ ဦးမ်ဳိးျမင့္တင္သြင္းခဲ့သည့္ စီးပြားေရးဖြံ႔ၿဖိဳးမႈ စီမံကိန္းမ်ား အေကာင္အထည္ေဖာ္မႈ အစီအစဥ္ႏွင့္ စီမံကိန္းခန္႔မွန္းေျခစာရင္းမ်ား တည္ၿငိမ္ေရးအတြက္ တာ၀န္ယူစစ္ေဆးရေသာ အဖြဲ႔အစည္း၏ စိစစ္ေထာက္ခံခ်က္ျဖင့္ အစိုးရ၏ခြင့္ျပဳခ်က္ ရယူလိုက္နာေဆာင္ရြက္ေစရန္ ျပည္ေထာင္စုအစိုးရအား တိုက္တြန္းေၾကာင္းအဆိုကို အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္တြင္ ကန္႔ကြက္သူမရွိသည့္အတြက္ ေဆြးေႏြးရန္သေဘာတူခဲ့သည္။

No comments:

Post a Comment